veragustafson

Hej! Jag är en tjej på 11 år som gillar smink och skönhet i samband med livstil, mode och foto!! Instagram- VeraGustafson

MORS DAG!!<3

Publicerad 2014-05-25 19:49:17 i Sk�nhet,

Vad skulle vi ha för värld utan våra mammor? Ja du, tänk ut det!! Och ni som inte har några mammor kanske går till graven idag? Jag finns alltid för att prata om ni känner för det! Stor Sorg till er<3<3
Tänker på er som inte har någon mamma.... Stor Sorg och saknad..<3 Men för er som har en underbar mamma kan ni ju gratta henne nu!!<3 (om ni inte har gjort det än!!) jag har inte gett min present än för den ska hon få ikväll under hennes kudde! Det är ju en bra ide!! Här får ni ett exempel till en snabb mors dag present...----->
Ni behöver:
*ett vit A4 papper
*En svart, röd och en grön penna
*och ett glädjefullt hjärta!!
 
1.Det ni gör då är att vika pappret på mitten så det blir som ett kort
2.Skriv något passande på framsidan
3.Sen viker ni upp pappret och skriver något passande inuti jag skrev ´du är den underbaraste mamman man kan ha och utan dig finns inte jag!! ,Dör du dör mitt hjärta!! Du förstår mig så bra (oftast haha:) Men du är bara den bästaste och underbaraste mamman i hela världen!!`
 
Så ja så kan ni göra en sen morsdag-present!! Tjolalong på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Gustafson

Smink, Mode, Foto, Skönhet, Shopping, iPad, Blogg, Träna, Livstil, Sova, Äta På Max, Min Säng, Skriva Inlägg, Kompisar, Skolan, Och Dig❤❤❤❤❤❤❤

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela