veragustafson

Hej! Jag är en tjej på 11 år som gillar smink och skönhet i samband med livstil, mode och foto!! Instagram- VeraGustafson

Dagens Vera....

Publicerad 2014-03-09 10:41:11 i Allmänt,

Dagens vera bekymmer...., har det.! Ja, jag har inte gjort nån dagens vera på länge men det är för att jag har inte haft nåt internet på väldigt länge så ja.., min telefon är helt knäpp så jag har över tretton stycken inlägg i utkast...Men jag lovar att när jag har tid så ska jag lägga upp ett inlägg med dagens vera i. Ja men hoppas du inte är sur över det, Jag ska försöka!!
-Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Gustafson

Smink, Mode, Foto, Skönhet, Shopping, iPad, Blogg, Träna, Livstil, Sova, Äta På Max, Min Säng, Skriva Inlägg, Kompisar, Skolan, Och Dig❤❤❤❤❤❤❤

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela