veragustafson

Hej! Jag är en tjej på 11 år som gillar smink och skönhet i samband med livstil, mode och foto!! Instagram- VeraGustafson

Dagens Vera

Publicerad 2014-02-22 15:37:46 i Allmänt,

DAGENS VERA

Idag Börjar jag med min Dagens Vera......
Det betyder att jag ska lägga upp en bild på min outfit varenda dag och sedan
skriva vart kläderna/sminket/assecosarier(stav) och vad jag tycker om dom(kanske).
Så idag börjar vi:
 
 
Outfit
Frisyr:Toffs
Linne:Kappahl
Kofta:H&M
Skinnbyxor:Kappahl
V-Halsband:Guldfynd
Örhängen:S.Pettersson 
 
Makeup
Consealer:loreAl Paris
Mascara:MAX FACTOR
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Gustafson

Smink, Mode, Foto, Skönhet, Shopping, iPad, Blogg, Träna, Livstil, Sova, Äta På Max, Min Säng, Skriva Inlägg, Kompisar, Skolan, Och Dig❤❤❤❤❤❤❤

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela