veragustafson

Hej! Jag är en tjej på 11 år som gillar smink och skönhet i samband med livstil, mode och foto!! Instagram- VeraGustafson

Lördagkväll

Publicerad 2014-04-05 21:33:53 i Sk�nhet,

Hej! nu är jag jättetrött!? Är ni dä? Har varit ute och sprungit i dag med bästaste Emma och då sprang vi kanske 8 km nästan en mil!!👍👍 Nu kollar jag på Gladiatorerna och det är grymt vad stark dom är det är helt sjukt men jag skulle också vara så Stark!! Fast ändå jobbigt att gå runt och böra på den där kroppen?! #jobbigt
Men nu tänkte jag berätta om min kontakt- 
Bloggen har jag bara en hemsida-veragustafson.blogg.se
Instagram har jag bara en och det är-
@veragustafsons
Och min kik heter jag bara-
#verisperis
Snapchat har jag bara-
#veragustafson
 
Sedan kan ni kontakta mig på mailen också och det är [email protected]
Sedan kan jag inte komma på nå mer som ni kan kontakta mig på. Hoppas ni får en bra lördagkväll så hörs vi nästa gång!!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Gustafson

Smink, Mode, Foto, Skönhet, Shopping, iPad, Blogg, Träna, Livstil, Sova, Äta På Max, Min Säng, Skriva Inlägg, Kompisar, Skolan, Och Dig❤❤❤❤❤❤❤

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela