veragustafson

Hej! Jag är en tjej på 11 år som gillar smink och skönhet i samband med livstil, mode och foto!! Instagram- VeraGustafson

hemma igen..:)

Publicerad 2014-04-23 13:58:32 i Allmänt,

Nu är jag hemma eller jag var hemma för längesen men ja förr var jag hemma från båten haha:) Nej men nu kommer jag uppdatera lite mer och sådär.. Jag har inte haft nåt internet på ett tag och jag tänkte lägga ut ett inlägg på bussen påväg hem ifrån båten för jag hade WiFi då men såklart ni känner ju mig.. Nä det glömde jag för jag somna hela vägen:) LOL SWAG YOLO kommer nästa inlägg handla om...:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Gustafson

Smink, Mode, Foto, Skönhet, Shopping, iPad, Blogg, Träna, Livstil, Sova, Äta På Max, Min Säng, Skriva Inlägg, Kompisar, Skolan, Och Dig❤❤❤❤❤❤❤

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela